Els clubs infantils de vacances ens fan millors pares | CAT.burnbrightlove.com

Els clubs infantils de vacances ens fan millors pares

La vida està ocupat - per a adults andkids. Temps de qualitat en família és sovint una cosa que ha de ser programat en entre el treball i l'escola i reunions i controls de salut, el que fa que les vacances familiars l'oportunitat ideal per a deixar tot això a casa i realment tornar a connectar.

Així que entenc el sentiment darrere de l'entrada del bloc que està remenant la comunitat en línia per a pares en aquest moment, acusant als pares que fan servir els clubs de hotels nens durant vacationsas família 'dúmping' la seva descendència. Per què els pares anar-se'n amb els seus fills i no vol passar temps amb ells?

9 activitats a l'aire lliure divertides de fer amb el seu fill

Sinó com una mare que s'ha beneficiat dels clubs de hotels nens a si mateixa, he de configurar algunes coses recta. La idea no és "omplir" els nens i no gastar temps amb ells en absolut. En el seu lloc, no és possible que els pares poden estar buscant una manera d'aconseguir l'equilibri de vacances i satisfer les necessitats de tots els membres de la família?

Una de les millors vacances que hem pres com una família va ser quan les meves filles eren de 8 i 5 anys d'edat. En aquest moment, jo era una mestressa de casa i el meu marit treballava moltes hores. Els dos estàvem contents amb els nostres rols - sinó també esgotats. Cap de les nostres famílies esteses era capaç d'ajudar amb la cura de nens, i vam triar no emprar una mainadera o qualsevol tipus d'ajuda. De tant en tant, vam contractar un cuidador de l'escola secundària perquè poguéssim anar a sopar a un restaurant, però d'altra banda, que no vagin a terme tant com un parell.

Per al nostre viatge a Cape Cod, Massachusetts, específicament vam triar un hotel amb un club molt valorats de nens. El primer dia, les dues filles eren una mica reticents a anar al club, però els va demanar que provar durant unes hores. Quan vam tornar més tard aquell matí, ens estaven demanant que deixar-los anar cap enrere per a la sessió de la tarda.

Aquest club de nens era increïble. Tenia diversos grups d'edat diferents i una àmplia gamma d'activitats, des de jocs de recerca de classes de cuina a un Harry Potternight. Els meus dos nenes tenien un temps increïble. Estimaven els consellers, que estaven tots ben entrenats i molt atent a tots els nens. Les meves filles també els va agradar als nens que van conèixer al club i va optar per jugar amb aquests nens quan els van veure a la platja oa la piscina quan el club no estava en sessió.

Estic totalment d'acord en que les vacances familiars estan a punt de passar temps amb la família. Les nostres filles no es van quedar al club i allday nit. En el seu lloc, es van dirigir per diverses hores durant el dia i alguns dels programes de la tarda. Però no "abocador" d'ells. Es van anar de bona gana i alegrement. Després de provar que el primer dia, que pedistehablar anar perquè tenien molt divertit. Si ells no estaven tenint un bon moment, que mai hauria obligat a assistir-hi.

8 maneres de prevenir el "slide estiu"

Durant les hores que se'n va anar a un club de nens, el meu marit i jo gaudit d'un temps tot sol i també va tenir temps com a parella. Una oportunitat per treballar, llegir un llibre, sortir a caminar junts a la platja - aquests eren luxes que no tenim a casa. No tenia una àvia que podria veure el meu fill a casa i club infantil estava proporcionant cura infantil d'alta qualitat.

Quan vam recollir les nostres filles des del club, que eren exuberant i contents de dir-nos sobre tot el que van fer. La seva experiència ens va donar un gran equilibri entre el temps de vacances: temps tot sol, temps per a la parella, el temps familiar i temps per a les nostres filles a socialitzar amb els seus companys. Les noies es van despertar a les 7 del matí i no anar al llit fins després de 21:00 Fins i tot si van passar cinc hores al programa de campament, que va deixar nou hores que passem junts com una família - un munt de temps per a nosaltres per anar a un bany, discutir la formació de núvols i compartir els àpats junts.

No tots els clubs dels nens són iguals. Si va a enviar als seus fills a club dels nens, recomano fer una mica de recerca per endavant. Llocs web de viatges i amics que han viatjat amb els seus nens poden ser recursos útils per obtenir informació sobre els programes del club, personal, etc., un cop hem tingut una mala experiència al campament per a nens a Florida que va ser recomanat. No era segur, però els meus fills no gaudir-ne. Així que no tornar-los després de la seva primera visita.

14 millors samarretes de joc de la família Disneyland

Les poques hores el meu marit i jo vam passar lluny dels nostres nens de vacances es van beneficiar tots nosaltres. Em vaig sentir recarregat, i aquesta sensació continuat més enllà de les vacances quan vam tornar a casa. Enviar als meus fills a club dels nens no ens fa pares mandrosos. De fet, prendre una mica de temps per a nosaltres mateixos ens va fer més compromesa, més present i en última instància betterparents.

Notícies relacionades

Post Criança dels fills

Estic totalment bé amb el meu fill. Estic promedio

Assessorament per a pares: com gestiona una campanya de Halloween Candy?

La parella sorprèn làvia amagant el seu embaràs fins a lúltim moment

Post Criança dels fills

Lara Trump avergonyida per treballar mentre està embarassada

Hilario i Alec Baldwin esperen el seu quart fill

Per què una mare porta el seu nadó malalt terminal a terme

Post Criança dels fills

Daphne oz: tot el que voldria que havia conegut com a mare primerenca

Lespectacle de hosts del fill infantí de Jimmy Kimmel amb pare després de la cirurgia del cor

Com puc protegir la meva filla dels trastorns de lalimentació?

Post Criança dels fills

Vam fer una enquesta de tornada a lescola, i els resultats eren fascinants

Si els nens admiren alguna cosa sobre el triomf, espero que sigui així

El bebè nascut prematurament en cotxe també arriba a un sac amniòtic